Saturday, February 20, 2010

Insomnia


Sejak dua tiga hari lepas gua sibuk merayakan Tahun Baru Cina,sejak itu lah gua tak boleh tidur malam.Seperti malam-malam kebiasaan gua tidur tepat jam 12 malam.memang tak lebih dan tak kurang,tapi sekarang pukul 3 pagi masih gagah main facebook dan update twitter (ape jadah ntah twitter ni)..

Nak dijadikan cerita,satu malam yang damai di kala bulan mengambang terang,ada kutu sms gua,

SMS 1:Bro,jum lepaks mamax..usha bola seround..em yu nak titik a c mlm ni..
Gua: Lu pegi dulu,kang gua folo..bistro kan?..tempat biase..(kitorang panggil mamak tuh bistro,bagi ade semangat nak lepak)..kang lu kasik tanda meja kite..lagi 5 minit gua sampai..


Nak dijadikan cerita,gua pun memulakan langkah kaki gua dengan kereta ke kedai mamak yang terkenal tuh.Sampai je kedai sane,gua nampak kutu peng'sms' gua tengah karate meja,sambil mencarut2 dalam bahasa ibunda beliau..

..
"apa lanc ade astro pasang tv2 tgk cite melayu....!!"

Last2,gua dengan kutu peng'sms' gua balik ke rumah masing-masing setelah penat mengkarate meja,balik-balik gua bukak
gugel search sokernet..

No comments:

Post a Comment