Wednesday, May 26, 2010

Perihalan


Melangkah masuk ke opis dengan harapan petang nanti gua boleh balik awal..masakan tiada hujan ribut gua masih di opis..tentang nya gua perlu hiburan,senda dan lawak jenaka..pernah merasa hidup dan merasa gelak ketawa..dan serius gua dah pening..

Pukul 7 gua masih di opis,berpura-pura menyiapkan kerja yang sememang nya tidak perlu untuk diperlakukan sebegitu rupa..alih-alih,kedengaran bunyi tapak kaki menuruni tangga ke tingkat bawah,segerombolan boss tiba-tiba berada di PC sebelah lantas meng'click' mozilla firefox untuk mengadap internet..kuss semangat..(bunyi lepas terkejut)

Yang gua gusarkan,adakah mereka mahu mem'print' surat buang kerja gua (orang puteh kata..expect the worse that could happen).mungkin tidak,masakan diorang turun ke bawah semata-mata untuk itu..tiba-tiba masing-masing bersuara..

"add me lah..add me lah.."..

pe jadah .. main fesbuk rupanya mereka..tak intelek langsung..padahal gua pun sama..keh keh keh..

No comments:

Post a Comment