Saturday, January 10, 2009

iPod terbaru keluaran 'Apple'


Tadi tengahari tepat jam 12.27 tengahari gua melayari internet di opis gua dengan keadaan cuak bercampur debar di dada, mana tahu boss gua serang hendap gua seperti hari hari sebelum ini.Gua tidak mahu kejadian tragis yang menimpa Mohd Amin berlaku ke atas diri gua.

Tiba-tiba member gua ada letak status berupa sebuah link di status nick ym beliau.Gua agak link tersebut mungkin begitu stylo, kalau tidak masakan beliau mahu meletak status sebegitu rupa.

Bila gua click kat link tersebut gua terus sebut 'wow!!~' di dalam hati gua.Page itu sungguh cool secool Datuk M.Yang gua maksudkan adalah ipod nano terbaru keluaran epal.

pehh..!!

Kalo korang nak usha dengan lebih lanjut korang boleh usha melalui link di tertera di kaca monitor anda.

click di sini

1 comment: