Monday, December 15, 2008

aduhai mesin fax

Triitt..triitt..!! Enpon gua berbunyi menandakan masuknya satu pesanan ringkas baru..

Darth Vader : mu dah fax belum barang aku tadi??

Gua membalas..

Kiah Kiut : dah..tapi aku tertinggal barang tuh di ofis aku..

Triitt..tritt!! lagi skali sms baru masuk.

Darth Vader : mu tinggal? bakpo mu tak fax trus..hidup mati pada kertas tu wey!!!

Gua membalas serangan sms tersebut..

Kiah Kiut : dem yu..mu ingat kito fax kertas tu dia pergi skali dengan kertas2 tuh ke??Mu ingat kertas tu lalu ikut kabel letrik pastu muncul dalam mesin fax di tempat yang di tuju..??

Tak sampai 2 minit..sms baru masuk balik..

Darth Vader : oOoOo..aku ingat mesin fax macam mesin basuh..

7 comments:

  1. aku bukan mesin fax..

    ReplyDelete
  2. sama la msin fax n msin basuh..2 2 pkai letrik..

    ReplyDelete
  3. ish ish tak lawak la ko punyer lawak...nape ko punyer blog takde background....huhuhu

    ReplyDelete
  4. ni blog yg simple lagi menyimplekan..haha..

    ReplyDelete
  5. mesin fax ngan mesin basuh sama apa...2-2 takleh gune bateri AA untuk operate...

    ReplyDelete