Monday, December 15, 2008

Sembang kencang malam..

Tadi gua dan dua orang rakan gua..gua nama kan sebagai Najeb dan Fara'id sedang lepak sambil pekena neskepe o ais kegemaran gua bersama dunhill 14 di sebuah kedai makan di sebelah UiTM Machang..

Sedang rancak kami berbual..tetiba gua terbuka topik..sambil asap berkepul2 keluar dari mulut gua menandakan gua sedang hisap rokok..

Kata gua..
"apahal kebanyakan chef2 lelaki local (dalam negara) kebanyakanya (bukan semua..diulangi bukan semua) berperwatakan kurang pejal (lembut) dan kebanyakan chef2 luar negara keras2 semua??!!!!!" ( tanda seru yang banyak menunjukkan pernyataan yang penuh dengan rasa teruja)


Kata najeb..
"a'ah la..topic ni mesti solid kalo diletakkan dalam blog.."


lalu dibalas oleh Fara'id..
"haa..jolo2..
" (bermaksud ye ye dalam bahasa Kelantan)

Sebagai memenuhi permintaan rakan2 perLEPAKan..gua pon terus tanpa usul periksa menimbulkan topik ini dalam blog gua..Di sini gua ingin meminta jasa baik tuan puan memberi pendapat tentang topik yang telah dibincangkan..

cekit daut (Check It Out la!!)

p/s:-diharap incik Najeb tidak memasukkan topik ini lagi dalam blog beliau..terima kasih

No comments:

Post a Comment