Saturday, December 20, 2008

"Mari Membunuh Kebosanan"kata Datuk M

courtesy of mohdismail [dot] net

Sebenar nya..entri yang akan gua tulis ini dah lama disiarkan oleh Datuk M,tapi sengaja gua terbitkan semula kerana ketiadaan topik hangat yang akan gua bincangkan.

Menurut kata Datuk M,
"Aku bosan di’bilik & aku buka Photoshop mencuba membuat kolaj secara elektronik buat pertama kali. Aku struggle untuk budget panjang & lebar untuk setiap imej. Crop, drop masuk canvas, tak fit, delete, crop lagi sampai fit. Kalau tengok betul-betul, memang terabur garis-garis dalam kolaj bodoh aku ini. Siapa ada tutorial untuk buat kolaj dengan mudah & senang? Ajarkan aku."

Actually yang gua nak simpulkan di sini..kolaj tuh memang menarik sebab melibatkan gambar gua bersama seorang gadis yang teringin nak mengambil gambar bersama gua.Terus Datuk M men'snap' gambar kitorang yang ketika itu sedang lepak2 menikmati goreng pisang panas bersama air oren di sebuah cafe..ahaks.

2 comments: